Μια νέα έρευνα του socialcode.com, το οποίο αυτοαποκαλείται... Facebook-oκεντρικό site, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία χρήστες και δη οι γυναίκες έχουν την τάση να κλικάρουν περισσότερο από τους υπόλοιπους στις διαφημίσεις της δημοφιλούς ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, ενώ οι νεότεροι αρέσκονται στο να πατάνε απλώς το κουμπί «like».
Συγκεκριμένα:
• οι χρήστες με ηλικία άνω των 50 ετών έχουν 28,2% περισσότερες πιθανότητες να πατήσουν το link της διαφήμισης απ' ότι οι χρήστες 18-29 ετών.
• οι γυναίκες κλικάρουν το link της διαφήμισης με ποσοστό 11% μεγαλύτερο από τους άντρες
• οι άντρες πατάνε το «like» κατά 2,2% περισσότερο από τις γυναίκες
• οι νέοι κλικάρουν το κουμπί «like» κατά 8,4% περισσότερο απ' ότι οι χρήστες άνω των 50 χρόνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου