Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

SEX: Τα “θέλω” της Ελληνίδας στο σεξ!!!


Νέα έρευνα ενώνει το παζλ και φτιάχνει το προφίλ της σύγχρονης ελληνίδας…




Στο πρωινό σεξ λέμε…;
1. Ναι 43,5%
2. Όχι 17%
3. Ανάλογα το πώς έχω κοιμηθεί το βράδυ 39,5%
Πόσο εύκολα κάνεις σεξ χωρίς προφυλακτικό;
1. Δεν κάνω ποτέ χωρίς σκουφάκι 31,5%
2. Αν είμαστε πολύ καιρό μαζί με το σύντροφό μου, δεν έχω θέμα 42%
3. Πάνω στην ένταση της στιγμής όλα επιτρέπονται 26,5%
Το καλύτερο προκαταρκτικό είναι
1. Να μου κάνει μία ώρα μασάζ σε όλο το σώμα 52%
2. Να χωθεί με το πρόσωπό του για κάνα μισάωρο ανάμεσα στα πόδια μου 31,5%
3. Ποιος τα χρειάζεται τα προκαταρκτικά; 16,5%
Ποια στάση προτιμάς στο σεξ;
1. Την παραδοσιακή φυσικά, που επιτρέπει και η εκκλησία μας 20,5%
2. Να είμαι εγώ από πάνω 37,5%
3. Στα τέσσερα 42%
Μετά το sex …; ειλικρινά …; τι θέλεις;
1. Ένα τσιγάρο και ύπνο 19,5%
2. Κι άλλο sex 30%
3. Την ηρεμία μου 13,5%
4. Μια αγκαλιά 37%
Έχεις κάνει ποτέ σου cyber sex;
1. Όχι, ντρέπομαι πολύ 44,5%
2. Μια-δυο φορές, όταν σπούδαζε το αγόρι μου στο εξωτερικό 43,5%
3. Στο chatroulette με ήξεραν και οι πέτρες 12%
Θα έβγαζες αποκαλυπτικές φωτογραφίες με το φίλο σου;
1. Αν τον εμπιστευόμουν, ναι 29,5%
2. Έχω βγάλει ήδη 39,5%
3. Ας τολμήσει να εμφανίσει φωτογραφική μηχανή 31%
Τι θα έλεγες για λίγο ξύλο την ώρα του σεξ;
1. Δεν θα το επέτρεπα ποτέ 27,5%
2. Για κανένα χαστουκάκι στον πωπό δεν θα έλεγα όχι 49%
3. Βρε, βαράτε με κι ας κλαίω 23,5%
Έχεις κάνει ποτέ sex με παραπάνω από έναν άντρες;
1. Όχι. Δύο είναι αρκετοί στον έρωτα 75,5%
2. Όχι, αλλά δεν θα ήμουν αρνητική να δοκιμάσω κάποια φορά 16%
3. Αμέ. Όλοι οι καλοί χωράνε 8,5%
Πόσες φορές θέλεις να κάνεις σεξ μέσα την εβδομάδα;
1. Μία φορά την εβδομάδα είναι αρκετή 12,5%
2. 3-4 φορές την εβδομάδα είναι μια χαρά 62%
3. Δεν αντέχω αν δεν το κάνουμε μερικές φορές τη μέρα 25,5%
Χρησιμοποιείς sex toys κατά τη διάρκεια του σεξ;
1. Όχι βέβαια. Αυτά είναι του διαβόλου 29,5%
2. Μόνο όταν το θέλει πολύ το αγόρι μου 57%
3. Πού να δεις τις καινούργιες μπίλιες που αγόρασα 13,5%
Προσποιείσαι οργασμό;
1. Όταν δεν θέλω να στεναχωρηθεί το αγόρι μου που έκανε τόση προσπάθεια 38,5%
2. Ποτέ. Να κάτσει ο άχρηστος να προσπαθήσει να με ικανοποιήσει 44%
3. Πολύ συχνά. Τον κάνει τόσο ευτυχισμένο να νομίζει ότι με ικανοποιεί 17,5%
Πόση ώρα διαρκεί το ιδανικό sex;
1. Μερικά λεπτά αρκεί να έχει ένταση 27,5%
2. Το καλό που του θέλω να μην τελειώσει στα πρώτα 10 λεπτά 32,5%
3. Θέλω ο άλλος να περάσει τουλάχιστον 40 λεπτά πάνω μου 40%
Πώς θα αντιδρούσες αν σου πρότεινε να κάνετε μαζί ένα golden shower;
(Για εκείνες που δεν γνωρίζουν, το golden shower είναι όταν ο ένας κατουράει τον άλλο)
1. Θα τον διαολόστελνα 57%
2. Θα τον έστελνα να κάνει τα τσίσα του και να γυρίσει μετά στο κρεβάτι 36%
3. Είμαι ανοιχτή σε νέες προτάσεις 7%
Έχεις κάνει ποτέ σεξ με γυναίκα;
1. Για ανώμαλη με πέρασες; 64%
2. Όχι ακριβώς σεξ, αλλά κάτι παίχτηκε με κάποια ένα βράδυ που είχα γίνει γκολ 17,5%
3. Δεν έχω κάνει, αλλά έχω περιέργεια να δω πώς είναι 18,5%
Ποιος δημόσιος χώρος σε εξιτάρει περισσότερο;
1. Το αυτοκίνητο του αγοριού μου 19,5%
2. Η τουαλέτα ενός μπαρ 24%
3. Μια ωραία αμμουδιά 33,5%
4. Το πάρκο απέναντι από το σπίτι μου 23%
Το ιδανικό πέος για σένα είναι
1. το μακρύτερο δυνατό 3,5%
2. λεπτό και κανονικό για μην πονάω 6%
3. μακρύ και χονδρουλό 90,5%
Πόσο συχνά κάνεις πρωκτικό σεξ;
1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ 27%
2. Σπάνια 45%
3. Κάθε φορά που μου το ζητάει ο σύντροφός μου 28%
Επιδίδεσαι σε κατάποση των υγρών του συντρόφου σου;
1. Ποτέ, το σιχαίνομαι 24,5%
2. Μόνο του μεγάλου μου έρωτα 38,5%
3. Βεβαίως, δεν έχω κανένα πρόβλημα 37%
Σε πειράζει το trash talking κατά τη διάρκεια του σεξ;
1. Μίλα μου βρόμικα για να με ανάψεις 73%
2. Ναι, με ξενερώνει 15%
3. Εγώ μιλάω ακόμη πιο βρώμικα απ’ αυτόν 12%
Τα κλειδιά της έρευνας:
* Πάνω από 90% των γυναικών θέλουν το πέος του άντρα μακρύ και χονδρουλό
* Μόλις 74 από τις 200 γυναίκες δηλώνουν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα στην κατάποση των υγρών του άντρα
* Αν η γκόμενά σου ανήκει στο 27% των γυναικών που δεν έχει κάνει ποτέ πρωκτικό σεξ, έχεις χρέος να είσαι ο πρώτος που θα πάρει την Πόλη(GaMaToS)
* 128 από τις 200 γυναίκες θεωρούν ανωμαλία το να κάνουν σεξ με κάποια άλλη γυναίκα
* Μόλις το 7% των γυναικών είναι ανοιχτό σε μια πρόταση για golden shower
* 88 από τις 200 γυναίκες του δείγματος δεν προσποιούνται ποτέ οργασμό και περιμένουν καρτερικά να τις ικανοποιήσεις
* 1 στις 4 γυναίκες εμφανίζει τάσεις νυμφομανίας, αφού θέλει να το κάνετε τουλάχιστον μερικές φορές την ημέρα
* Δυστυχώς μόνο το 8,5% θα δεχόταν κι άλλους σεξουαλικούς συντρόφους στο κρεβάτι σας
* Ετοίμασε τα λάδια σου. Το 52% των γυναικών θέλει μασάζ πριν το sex

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

backlink

ΔΕΙΤΕ

wibiya widget

Συνολικες προβολες σελιδας

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

page rank

Η λίστα ιστολογίων μου