Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

5 «επαναστατικά προϊόντα» που δεν έπεισαν (σχεδόν) κανένα


Δεν φανταζόμαστε να σοκαρίστηκε κανείς με την είδηση για τα ενεργειακά βραχιολάκια! Όπως μπορεί να σας επιβεβαιώσει ο μέσος Έλληνας με αϋπνίες, που παρακολουθεί στις 5.00 το πρωί cult διαφημίσεις για στρώματα που μένουν άθικτα ενώ από πάνω τους περνούν...
μπουλντόζες, στην ιστορία του σύγχρονου εμπορίου έχουν καταγραφεί αμέτρητα προϊόντα που έμοιαζαν πολύ καλά για να είναι αληθινά.

Χωρίς να θέλουμε να υπονοήσουμε πως οι κατασκευαστές τους ξεκίνησαν με την πρόθεση να εξαπατήσουν τον κόσμο –όπως, ας πούμε, παραδέχτηκαν οι ιδιοκτήτες της Power Balance που κλήθηκαν προχτές να καταβάλλουν αποζημίωση 57 εκατομμυρίων δολαρίων στους πελάτες τους– μπορούμε σίγουρα να θυμηθούμε πέντε προϊόντα που δεν έκαναν αυτό που υπόσχονταν… Και φαίνονταν από την αρχή πως δεν θα το κάνουν.


Mood rings: Τα φόρεσαν και τα αγάπησαν τα παιδιά των λουλουδιών, στα μέσα της δεκαετίας του ’70. «Επιβίωσαν» μυστηριωδώς μέχρι τα τέλη των 80s, παρά το γεγονός πως κανείς πια δεν πίστευε ότι έκαναν αυτό που υπόσχονταν. Πράγμα που δεν ήταν άλλο από το να αλλάζουν χρώμα ανάλογα με τη διάθεση του ατόμου που τα φόραγε, χάρη στους υγρούς κρυστάλλους που περιείχαν. Το χρώμα τους άλλαζε όντως, αλλά –όπως αποδείχθηκε αργότερα– όχι ανάλογα με την διάθεση αλλά ανάλογα με τη θερμοκρασία του σώματος εκείνου που τα φορούσε. Ναι, ξέρουμε. Σχεδόν απογοητευτικό.


Ερωτικά φίλτρα: Το προσεχώς ερωτευμένο ζευγάρι κάθεται σε ένα τραπέζι. Ο άνδρας δείχνει στη σύντροφο του κάτι με το δάχτυλο. Στο backround παίζει «ρομαντική» μουσική. Στην σατιρική βερσιόν της διαφήμισης ο ηχογραφημένος διάλογος θα έλεγε «κοίτα! Ένας ελέφαντας!» - «πού; πού;». Καθώς εκείνη γυρίζει, εκείνος ρίχνει το μαγικό φίλτρο στο ποτό της. Μια γουλιά και το βλέμμα της χαμηλώνει… Το New Channel ζει μεγάλες στιγμές, και τα greek kamaki’s των 80s βρίσκουν τον σύντομο δρόμο για την καρδιά της ηλιοκαμμένης Σουηδέζας.


Μασαζοκορσές: Καταπολεμά την κυτταρίτιδα, «μαζεύει» την περιφέρεια, αδυνατίζει… Και όλα αυτά ενώ εσείς δεν κάνετε τίποτα –απλά τον φοράτε και, αν πιστέψουμε τις διαφημίσεις, μιλάτε με τη φίλη σας στο (σταθερό, εννοείται) τηλέφωνο. Εννοείται πως όλοι αυτοί που λιώνουν στα γυμναστήρια και μετρούν θερμίδες για να αδυνατίσουν είναι απλά ανόητοι. Το ονειρεμένο σώμα απέχει μόλις ένα τηλεφώνημα, και 1.200 δραχμές, συν έξοδα αποστολής. Ε;


Παπούτσια που γυμνάζουν: Η ‘10s απάντηση στον μασαζοκορσέ είναι τα αθλητικά παπούτσια που «σμιλεύουν τους γλουτούς σας» ενώ εσείς απλώς περπατάτε. Κι αν δεν το πιστεύετε… μπορεί να σας το επιβεβαιώσει και η Eva Mendes. Ο Personal Trainer με ειδικότητα στην αποκατάσταση τραυματισμών και συνεργάτης ερευνών εργοφυσιολογίας του Τ.Ε.Φ.Α.Α. Αθηνών που ρωτήσαμε πριν από μερικούς μήνες, όταν κάναμε το σχετικό ρεπορτάζ, βέβαια, είχε άλλη άποψη…


Νερό του Καματερού: Δεν θα μπορούσε, φυσικά, να μην υπάρχει ελληνική συμβολή σε αυτή τη λίστα. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, ο Γιώργος Καματερός έγινε διάσημος το 1976, ως ο άνθρωπος που ανακάλυψε το φάρμακο κατά του καρκίνου. Ο 36χρονος δικηγόρος μοίραζε με βυτιοφόρα το ιαματικό υποτίθεται νερό που έφερνε από την Κω, το οποίο εν συνεχεία αποδείχτηκε πως όχι μόνο δεν ήταν θαυματουργό, αλλά αποτελούσε κίνδυνο για τη δημόσια υγεία, καθώς ήταν κατά 38% ραδιενεργό. Η ιστορία έχει τραγικό τέλος, καθώς ένα παιδί (από τα δεκαοκτώ συνολικά οι γονείς των οποίων πίστεψαν τον Καματερό και σταμάτησαν την κανονική θεραπεία) που νοσηλευόταν με λευχαιμία στο νοσοκομείο «Aγλαΐα Kυριακού» έχασε τη ζωή του. Ο ίδιος ο Καματερός αυτοκτόνησε στην Κω μετά από μερικά χρόνια.
to kounavi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

backlink

ΔΕΙΤΕ

wibiya widget

Συνολικες προβολες σελιδας

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

page rank

Η λίστα ιστολογίων μου