Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Crash tesd dummies: Πότε εμφανίστηκαν; Ποια είναι η ιστορία τους;


Σήμερα , ελέγχουμε όλα τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών ασφαλείας που διαθέτουν κούκλες δοκιμών πρόσκρουσης πριν από την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου .
Στηριζόμαστε σε αυτά τα δεδομένα για να μας πουν πόσο ασφαλή είναι τα αυτοκίνητα και πώς θα προστατεύσει εμάς και τους αγαπημένους μας κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος .Αλλά με ποιο τρόπο αυτές οι κούκλες αναπτύχθηκαν ;

Τα πρώτα ανδρείκελα προσέγγιζαν την ανθρώπινη κίνηση και τις μετρήσεις της επιτάχυνσης, αλλά δεν μπορούσαν να μετρήσουν ορισμένες τάσεις που εφαρμόζονται στο σώμα κατά τη διάρκεια ατυχήματος και μπορούσαν να δώσουν στους ερευνητές μόνο ένα πρόχειρο προσδιορισμό των δυνατοτήτων για σοβαρό ή θανατηφόρο ατύχημα.

Αυτό οδήγησε στην ανάπτυξη των ανδρεικέλων με περισσότερα biofidelity ( περισσότερο ρεαλιστική ) και είχαν καλύτερες δυνατότητες για τη μέτρηση των δεδομένων .

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν να δείχνουν ενδιαφέρον για την ασφάλεια των αυτοκινήτων , όταν τα ατυχήματα έφτασαν τα 15,6 ανά 100 εκατομμύρια μίλια που διανύθηκαν στη δεκαετία του 1930 .Οι ερευνητές εργάστηκαν για την προστασία του ανθρώπου κατά τη διάρκεια των ατυχημάτων στον αέρα , στο διάστημα και στο δρόμο , αλλά ήταν αδύνατο να επιτευχθούν ρεαλιστικά δεδομένα χωρίς τη χρήση πραγματικών ανθρώπων σε δοκιμές.

Sierra Sam


Το 1949, η πρώτη κούκλα δοκιμών πρόσκρουσης, "Sierra Sam", αναπτύχθηκε από Alderson Research Labs και Sierra Engineering. Χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση στα εκτοξευόμενα καθίσματα αεροσκάφους. Οι Sierra Sam ήταν ανθεκτικές, αλλά δεν ήταν σε θέση να χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά, και είχαν περιορισμένη biofielity. 

Το 1952, η Mark I αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας ένα γύψινο εκμαγείο ενός πραγματικού ανθρώπου για να γίνει πιο ρεαλιστικόή. Είχε κρανίο αλουμινίου με όργανα για τη μέτρηση της επιτάχυνσης και πίεσης στο εσωτερικό, το δέρμα και τα μαλακά μορία ήταν από βινύλιο και αφρώδες υλικό. Συνολικά, αυτή η κούκλα ήταν πολύ σκληρή. 

Ξεκινώντας το 1956, μια σπονδυλωτή σειρά από κούκλες αναπτύχθηκε για τη δοκιμή αυτοκινήτων, αλλά χρησιμοποιήθηκαν επίσης στο πλαίσιο του προγράμματος εξερεύνησης του διαστημικού προγράμματος Apollo, υποβρύχια πειράματα και δοκιμές τρακτέρ. Αυτές οι κούκλες είχαν πληρέστερη σειρά της κίνησης. Συνολικά, 8 διαφορετικά μοντέλα έχουν αναπτυχθεί αυτή τη στιγμή. 

Το 1960, η κούκλα GARD αναπτύχθηκε για τις δοκιμές εκτόξευσης αεροσκάφους. Διάφοροι αισθητήρες και όργανα τηλεμετρίας εγκαταστάθηκαν, μεταξύ άλλων μια κάμερα και μικρόφωνο. Ένα πολύ ανθεκτικό ομοίωμα, η GARD ήταν άθικτο, και είναι ακόμα σε χρήση από το Πολεμικό Ναυτικό και σήμερα.

Το 1966, η VIP σειρά από κούκλες βελτίωσαν συμαντικά τα crash test. Όλες οι κούκλες μέχρι τώρα είχαν αποτύχει να ανταποκριθούν επαρκώς στις ανάγκες του τομέα αυτοκινήτων, επειδή δεν διέθεταν τις δομές της πυέλου,  άρθρωση και ρεαλιστικό εύρος της κίνησης, τα οποία ήταν όλα πολύ σημαντικά για τον προσδιορισμό των επιπτώσεων των ατυχημάτων σε ένα σώμα. 


Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μαθηματικά μοντέλα του ανθρώπινου σώματος και συνδεδεμένα μέρη του σώματος με τα ελατήρια, τα οποία δημιουργούσαν περισσότερη κίνηση. Ανέπτυξαν, επίσης, περισσότερα μέσα για τη μέτρηση των δεδομένων στους μηρούς, το κεφάλι και το στήθος. Τα μοντέλα αυτά ολοκληρώθηκαν το 1968 και χρησιμοποιήθηκαν από τηFord και General Motors για να ελέγξουν την ασφάλεια των αυτοκινήτων.

Μέχρι το 1970, οιι περισσότερες κούκλες φτιάχτηκαν για να αντιπροσωπεύουν τρεις τύπους ενήλικου ανδρικού σώματος. Το 1970 και 1971, ερευνητές ανέπτυξαν πρώτα τη μικρή γυναίκα, και το παιδί κούκλα, αλλά δεν ήταν τόσο ρεαλιστικά. Καθ 'όλη τη δεκαετία του 1970, οι προγραμματιστές εργάστηκαν για να κάνουν αρκετές βελτιώσεις σε κούκλες δοκιμών πρόσκρουσης, συμπεριλαμβανομένων των νέων δοκιμών της ζώνης ασφαλείας. 

Τα μοντέλα αναπτύχθηκαν με βελτιωμένες αρθρώσεις,  για να γίνουν πιο ζωντανές, συμπεριλαμβανομένων την πιο ρεαλιστική στάση, την πλήρη διάρθρωση των αρθρώσεων, κατασκευασμένα από fiberglass, ένα πολύ πιο ανθρώπινο θώρακα και των δομών με ανθρωπόμορφα χαρακτηριστικά. 
Hybrid III

Το 1972, το Highway Safety Research Institute ανέπτυξε μια κούκλα με 44 διαφορετικές μετρήσεις για την εκτίμηση των επιπτώσεων ενός ατυχήματος σε έναν επιβάτη του οχήματος. Ένα μοντέλο που παράγεται αυτή τη στιγμή, το Hybrid III, επιλέχθηκε ως το ανδρείκελο που θα χρησιμοποιέιτε στις δοκιμές πρόσκρουσης του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων. Χρησιμοποιείται επίσης από τηνGeneral Motors και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να αξιολογηθεί η δυνατότητα της προστασίας των επιβατών των νέων μοντέλων αυτοκινήτων.

Στη δεκαετία του 1980, οι νέες κούκλες έχουν δημιουργηθεί για την έρευνα στα καθίσματα αεροσκαφών, στα αλεξίπτωτα και καθίσματα ελικόπτερων. Ένα ομοίωμα που ονομάζεταιADAM είχα άκρα κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα, ένα κορμό κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου και για σάρκα θερμική πλαστισόλη βινυλίου, που αντιπροσωπεύει με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης σάρκας. Το 1987, ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο ανέπτυξαν μία πιο ρεαλιστική μικρόσωμη ενήλικα γυναίκα και μεγάλες κούκλες ενήλικων αρσενικών. Νέες κούκλες παρήχθησαν κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 για την έρευνα πλευρικών συγκρούσειων. 

Το 1995 , η First Technology Safety Systems ( FTSS ) ανέπτυξε κούκλες που αντιπροσωπεύουν ένα μικρό ενήλικα ή έφηβο για τις πλευρικές συγκρούσεις, για να βοηθήσουν στην ανάπτυξη των αερόσακων .Το επόμενο έτος , η FTSS ανέπτυξε ένα υπολογιστικό μοντέλο για εξαιρετικά ακριβή και λεπτομερή δοκιμή πρόσκρουσης.Σήμερα , περισσότερο ρεαλιστικές παιδικές ,και βρεφικές κούκλες χρησιμοποιούνται για τη δοκιμή σε καθίσματα αυτοκινήτων .
http://aneiromai.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

backlink

ΔΕΙΤΕ

wibiya widget

Συνολικες προβολες σελιδας

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

page rank

Η λίστα ιστολογίων μου