Γεννήθηκε αγόρι, έγινε γυναίκα, κέρδισε το πρώτο βραβείο γυναικείου
ρόλου για την ερμηνεία της στη. Στρέλλα και τώρα δοκιμάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο.
Η Μίνα Ορφανού παιζει στο οι Βασιλιάδες mega και αλλάζει τα δεδομένα για τις τρανσέξουαλ στην Ελλάδα.
«Είμαι η Μίνα Ορφανού. Έπαιξα τη
Στρέλλα. Πήρα δύο βραβεία στην Ελλάδα. Έχω την προσωπικότητά μου. Για
τους άλλους, όμως, θα έχω πάντα μία τεράστια βούλα πάνω από το κεφάλι
μου.Είναι σαν το φεγγάρι. Όπου κι αν πας το βλέπεις».
Διαβάστε τι έχει δηλώσει:
Ο Κούτρας είπε σε μια συνέντευξή του πως ξεχειλίζω από ταλέντο. Ίσως να έχει δίκιο. Δεν είμαι για τη Λυρική, και ηθοποιός γίνομαι σιγά-σιγά,
αλλά εικαστικός ναι, είμαι. Άλλωστε, τα εικαστικά με στήριξαν όλα αυτά
τα χρόνια, απ’ αυτά ζούσα. Πάλευα μόνη μου, δεν μου έδειξε κανείς πώς να
χρησιμοποιώ το πινέλο, αλλά το καλλιτεχνικό χέρι το κληρονόμησα από τον
πατέρα μου. Όχι πως κατέχω την ξυλοτεχνική, με την οποία ασχολείται
εκείνος, αλλά πιστεύω πως αν πιάσω σκαρπέλο όλο και κάτι θα δημιουργήσω.
KΙ
ΟΛ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ, ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΙΑΚΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ;
Ο κάθε καλλιτέχνης έχει το
δικό του πέρασμα. Υπάρχουν ζωγράφοι που μεγάλωσαν σε πλούσια σπίτια και
δεν τους έλειψε τίποτα, παρά μόνο οι πληγές, κι όμως είναι σπουδαίοι.
Όχι, δεν θεωρώ πως οι δυσκολίες είναι απαραίτητες για έναν καλλιτέχνη.
ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ;
Στην
τελευταία μου έκθεση με τίτλο Τα σώματά μου, ας πούμε, στο Μικρό
Πολυτεχνείο, παρουσίασα μια σειρά από πίνακες με φιγούρες στις οποίες
αποκρύπτεται το φύλο. Double face... Εκεί το σώμα μου ήταν η έμπνευσή
μου.
AΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;
Ένας ναός. Ένας λειτουργικός ναός που τον κουβαλάμε πάντα μαζί μας. Που μας κουβαλάει πάντα μαζί του.
ΗΘΕΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ;
Δεν το είχα σκεφτεί. Ήθελα να γίνω μια διάσημη ζωγράφος. Αλλά να παίζω ρόλους, όχι.
ΕΠΑΙΖΕΣ ΟΜΩΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΡΟΛΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ;
Ναι,
ήταν ένας ρόλος που τον υποδύθηκα από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι
θέλω να αλλάξω. Άλλωστε η ταυτότητα δεν έχει φύλο. Εγώ τα ‘χω βρει με
τον εαυτό μου, ξέρω ποια είμαι, δεν γίνομαι νούμερο για να πάω ψηλά. Κι
ό,τι έχω καταφέρει μέχρι σήμερα το χρωστάω στη Μίνα και στον Πάνο
Κούτρα. Όταν πήρα το ρόλο για τη Στρέλλα, ήμουν μόλις δύο μήνες στην
Αθήνα. Είχα έρθει από τη Ρόδο με μία βαλίτσα ρούχα, κάποια χρήματα και
καμία ιδέα για το τι θα κάνω.
ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ;
Τα νησιά είναι σαν τα καράβια. Σε εγκλωβίζουν.
ΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΥΧΕΡΗ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΙ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ.
Τον
κόσμο αυτόν δεν τον γνώρισα, δεν μπήκα στο κατεστημένο του. Απάντησα
στην αγγελία για τη Στρέλλα, γνώρισα τον Κούτρα και η ζωή μου άλλαξε.
Ξέρεις, είχε γράψει το σενάριο πριν από 6 χρόνια και έψαχνε
πρωταγωνίστρια.Ήταν στο όριο να τα παρατήσει, αν δεν έβρισκε μια
αληθινή τρανσέξουαλ. Και τότε ήρθα εγώ. Ήμουν 25 χρονών, τραγουδούσα
όπερα, έμοιαζα στην Κάλλας. Ήταν σα να το είχε γράψει για μένα χωρίς να με ξέρει
Στρέλλα. Πήρα δύο βραβεία στην Ελλάδα. Έχω την προσωπικότητά μου. Για
τους άλλους, όμως, θα έχω πάντα μία τεράστια βούλα πάνω από το κεφάλι
μου.Είναι σαν το φεγγάρι. Όπου κι αν πας το βλέπεις».
Διαβάστε τι έχει δηλώσει:
Ο Κούτρας είπε σε μια συνέντευξή του πως ξεχειλίζω από ταλέντο. Ίσως να έχει δίκιο. Δεν είμαι για τη Λυρική, και ηθοποιός γίνομαι σιγά-σιγά,
αλλά εικαστικός ναι, είμαι. Άλλωστε, τα εικαστικά με στήριξαν όλα αυτά
τα χρόνια, απ’ αυτά ζούσα. Πάλευα μόνη μου, δεν μου έδειξε κανείς πώς να
χρησιμοποιώ το πινέλο, αλλά το καλλιτεχνικό χέρι το κληρονόμησα από τον
πατέρα μου. Όχι πως κατέχω την ξυλοτεχνική, με την οποία ασχολείται
εκείνος, αλλά πιστεύω πως αν πιάσω σκαρπέλο όλο και κάτι θα δημιουργήσω.
KΙ
ΟΛ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΖΗΣΕΙ, Η ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ, ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΙΑΚΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ
ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ;
Ο κάθε καλλιτέχνης έχει το
δικό του πέρασμα. Υπάρχουν ζωγράφοι που μεγάλωσαν σε πλούσια σπίτια και
δεν τους έλειψε τίποτα, παρά μόνο οι πληγές, κι όμως είναι σπουδαίοι.
Όχι, δεν θεωρώ πως οι δυσκολίες είναι απαραίτητες για έναν καλλιτέχνη.
ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ;
Στην
τελευταία μου έκθεση με τίτλο Τα σώματά μου, ας πούμε, στο Μικρό
Πολυτεχνείο, παρουσίασα μια σειρά από πίνακες με φιγούρες στις οποίες
αποκρύπτεται το φύλο. Double face... Εκεί το σώμα μου ήταν η έμπνευσή
μου.
AΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;
Ένας ναός. Ένας λειτουργικός ναός που τον κουβαλάμε πάντα μαζί μας. Που μας κουβαλάει πάντα μαζί του.
ΗΘΕΛΕΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ;
Δεν το είχα σκεφτεί. Ήθελα να γίνω μια διάσημη ζωγράφος. Αλλά να παίζω ρόλους, όχι.
ΕΠΑΙΖΕΣ ΟΜΩΣ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΡΟΛΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ;
Ναι,
ήταν ένας ρόλος που τον υποδύθηκα από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι
θέλω να αλλάξω. Άλλωστε η ταυτότητα δεν έχει φύλο. Εγώ τα ‘χω βρει με
τον εαυτό μου, ξέρω ποια είμαι, δεν γίνομαι νούμερο για να πάω ψηλά. Κι
ό,τι έχω καταφέρει μέχρι σήμερα το χρωστάω στη Μίνα και στον Πάνο
Κούτρα. Όταν πήρα το ρόλο για τη Στρέλλα, ήμουν μόλις δύο μήνες στην
Αθήνα. Είχα έρθει από τη Ρόδο με μία βαλίτσα ρούχα, κάποια χρήματα και
καμία ιδέα για το τι θα κάνω.
ΓΙΑΤΙ ΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ;
Τα νησιά είναι σαν τα καράβια. Σε εγκλωβίζουν.
ΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΥΧΕΡΗ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΙ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΦΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ.
Τον
κόσμο αυτόν δεν τον γνώρισα, δεν μπήκα στο κατεστημένο του. Απάντησα
στην αγγελία για τη Στρέλλα, γνώρισα τον Κούτρα και η ζωή μου άλλαξε.
Ξέρεις, είχε γράψει το σενάριο πριν από 6 χρόνια και έψαχνε
πρωταγωνίστρια.Ήταν στο όριο να τα παρατήσει, αν δεν έβρισκε μια
αληθινή τρανσέξουαλ. Και τότε ήρθα εγώ. Ήμουν 25 χρονών, τραγουδούσα
όπερα, έμοιαζα στην Κάλλας. Ήταν σα να το είχε γράψει για μένα χωρίς να με ξέρει
http://www.tuned.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου