Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί νιώθω καλά που είμαι μόνος


15+1 λόγοι που γουστάρω να είμαι μόνος! Εσείς;
1. Δεν είμαι υποχρεωμένος να βγαίνω με άτομα που δεν γουστάρω και να προσποιούμαι ότι περνάω καλά.

2. Δεν είμαι υποχρεωμένος να βγαίνω όταν δεν γουστάρω και να προσποιούμαι ότι περνάω καλά.

3. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ανέχομαι την οποιαδήποτε παραξενιά και να προσποιούμαι ότι αυτό ονομάζεται "υγιής σχέση" ή "αμοιβαίες υποχωρήσεις".

4. Μετά από 15 χρόνια δουλειάς κατάφερα να πάρω το αμαξάκι που γουστάρω χωρίς να σκεφτώ που θα βάζω τα παιδιά ή αν είναι οικονομικό και πρακτικό.

5. Είμαι περήφανος για ότι έχω καταφέρει γιατί το έχω καταφέρει μόνος μου χωρίς καμιά ψυχολογική υποστήριξη και αξίζω όλο το credit.

6. Δεν χρειάζεται να κάνω οικονομία για να τα βγάλω πέρα με "κοινωνικές υποχρεώσεις", δώρα, γιορτές, εκδρομές...

7. Κάνω ότι μου καπνίσει, όποτε μου καπνίσει, χωρίς να σκεφτώ συνέπειες, αντιδράσεις και γκρίνιες!

8. Διατηρώ ακόμα τους φίλους μου και μαζί γυρνάμε όλο τον κόσμο γιατί μπορούμε!

9. Έχω όλο το χρόνο για μένα! Για να γυμναστώ, να ηρεμήσω, να γκομενίσω.

10. Δεν έχω σκαμπανεβάσματα στην ψυχολογία μου γιατί η κοπέλα μου έχει περίοδο ή της ήρθε ξαφνικά να "γαμηθεί"...

11. Το σπίτι μου είναι ο χώρος μου! Τον διαμορφώνω όπως θέλω και κάνω ότι θέλω!

12. Δεν χρειάζεται να γνωρίσω γονείς και σόγια!

13. Είμαι αποκλειστικά υπεύθυνος των αποφάσεών μου καθώς και των συνεπειών τους.

14. Δεν δέχομαι έλεγχο από κανέναν και για τίποτα!Δεν πιστεύω σε κανέναν.

15. Αδιαφορώ για πατρικά φίλτρα και κοινωνικά στερεότυπα περί οικογένειας και αποκατάστασης.

Και το παράδοξο;...

Οι γυναίκες με λατρεύουν για όλα τα παραπάνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

backlink

ΔΕΙΤΕ

wibiya widget

Συνολικες προβολες σελιδας

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

page rank

Η λίστα ιστολογίων μου