Δεν ξέρω εάν έχετε ποτέ προβληματιστεί σχετικά με το τι σημαίνουν τα περίεργα ονόματα που έχουν τα περισσότερα προϊόντα του ΙΚΕΑ ή αν απλώς αρκείστε στο γεγονός ότι είναι κάποιες άγνωστες σε εμάς σουηδικές λέξεις. Όπως κι αν έχουν τα πράγματα δεν μπορούμε παρά να πούμε ότι οι γλωσσοδέτες που χρησιμοποιούν οι Σουηδοί δηλώνουν εν πολλοίς το μεγάλο τοπικισμό τους, που φαίνεται ξεκάθαρα στις λέξεις που επιλέγουν για τα προϊόντα τους. Fyrkantig, riktig ogla, gronkulla, sparsam και τόσα άλλα παραδείγματα δυσνόητων λέξεων που εμφανίζονται σε καρέκλες, καναπέδες, κουρτίνες, σεντόνια κ.λπ. επιλέχτηκαν από τον ιδρυτή του ΙΚΕΑ κ. Ingvar Kamprad σε μια προσπάθεια να διευκολυνθεί ο ίδιος ως προς το πρόβλημα δυσλεξίας που αντιμετωπίζει!
Οι «μαύρες τρύπες» της επιστολικής ψήφου...
Πριν από 4 ώρες